Dit udbytte
Som deltager på kurset Undervisningsteknik lærer du at:
- Fremstå som en professionel og tillidsskabende underviser
- Tilpasse og tilrettelægge dine undervisningsforløb efter behov
- Formidle dit undervisningsstof, så du styrker deltagernes færdigheder og forståelse
- Bruge den pædagogiske teori og begreberne didaktik og metodik i din undervisning
Virksomhedens udbytte
Efter kurset vil I få en medarbejder der vender tilbage med:
- Fornyet inspiration og motivation
- Ny viden og effektive værktøjer til at løse sine opgaver og udfordringer
- Et klarere billede af sine styrker og udviklingspunkter
- En målrettet handlingsplan for at fortsætte sin udvikling og styrke både sine individuelle og virksomhedens resultater
- Redskaber til at differentiere sin undervisning, så han/hun kan nå ud til alle - uanset niveau og erfaring
- En effektiv og værdiskabende tilgang til det at træne andre
- en forståelse for at planlægge undervisning af højeste kvalitet
Metode
Kurset er tilrettelagt med skarpt fokus på at sikre, at du går derfra, fuldt rustet til at implementere dine nye værktøjer og viden direkte i din hverdag. Derfor vil kursets teoretiske indhold altid blive holdt op imod instruktørens erfaringer, med god plads til praktiske cases og øvelser. Her vil du få rig mulighed for at tage afsæt i din hverdag og de udfordringer du står overfor.
Form
Dette kursus afholdes udelukkende som firmatilpasset forløb og formen vil derfor være afhængig af jeres ambition, mål, medarbejderes nuværende kompetenceniveau, de udfordringer som I står overfor m.v.
Kontakt os i dag på tlf. 81 77 22 22 for at høre mere om jeres muligheder for et firmatilpasset kursusforløb.
Andre relevante kurser
NLP 1 - Effektiv Kommunikation,
NLP 2 - Effektiv Kommunikation,
Personlig Power 1,
Personlig Power 2,
Business Storytelling,
Enneagrammet,
Enneagrammet - Master Practitioner,
Skriv godt dansk,
Skriv korrekt dansk,
Mindfulness,
Stresshåndtering,
Personlig effektivitet,
Personlig effektivitet - Certificering,
Præsentationsteknik,
Konflikthåndtering & problemløsning,
Successful Networking,
Mødebooking,
Kundeservice pr. telefon,
Dramatisk kommunikation,
Projektstyring,
Projektledelse,
Personalesamtaler,
Forhandlingsteknik