Dit udbytte
Som deltager på kurset Mødebooking vil du:
- Optimere planlægningen, udførelsen og opfølgningen af dine mødebookinger
- Lære at vende negativ respons til positiv interesse
- Opnå bedre resultater i dit arbejde med canvassalg
- Opnå en større procentdel af kvalitetsmøder
Virksomhedens udbytte
Efter kurset vil I få en sælger der vender tilbage med:
- Fornyet inspiration og motivation
- Ny viden og effektive værktøjer til at arbejde struktureret med mødebooking
- Et klarere billede af sine styrker og udviklingspunkter
- En styrket evne til at imødekomme kundernes ønsker og behov
- En målrettet handlingsplan for at fortsætte sin udvikling og styrke både sine individuelle og virksomhedens resultater
- Forståelse for at tilpasse samtalen, så kommunikationen rammer kunden rigtigt
- Evnen til at skabe optimale resultater og skaffer de rigtige møder
- Ny inspiration og motivation til at booke møder
- Forståelse for at behandle kundens indvendinger
Metode
Kurset er tilrettelagt med skarpt fokus på at sikre, at du går derfra, fuldt rustet til at implementere dine nye værktøjer og viden direkte i din hverdag. Derfor vil kursets teoretiske indhold altid blive holdt op imod instruktørens erfaringer, med god plads til praktiske cases og øvelser. Her vil du få rig mulighed for at tage afsæt i din hverdag og udfordringer, og samtidig kunne drage gavn af de øvrige deltagere og instruktørens øvrige perspektiver og erfaringer.
Form
Dette kursus afholdes udelukkende som firmatilpasset forløb og formen vil derfor være afhængig af jeres ambition, mål, medarbejderes nuværende kompetenceniveau, de udfordringer som I står overfor m.v.
Kontakt os i dag på tlf. 81 77 22 22 for at høre mere om jeres muligheder for et firmatilpasset kursusforløb.
Andre relevante kurser
Salg pr. telefon - Outbound,
Salg pr. telefon - Inbound,
Dramatisk kommunikation,
Præsentationsteknik,
Successful Networking,
Salgets psykologi,
Forhandlingsteknik,
Salg fra butik,
Professionelt salg,
Projektsalg,
Messesalg,
NLP 1 - Effektiv Kommunikation,
NLP 2 - Effektiv Kommunikation,
Business Storytelling,
Kundeservice pr. telefon,
Undervisningsteknik,
Skriv korrekt dansk,
Skriv godt dansk,
Personlig Power 1,
Personlig Power 2,
Konflikthåndtering & problemløsning,
Projektstyring,
Projektledelse,
Personalesamtaler,
Debitorstyring,
Assistentens/Sekretærens værktøjer,
Assistentens/Sekretærens udvikling,
Personlig effektivitet,
Personlig effektivitet - Certificering