Dit udbytte
Som deltager på kurset Kundeservice pr. telefon vil du:
- Blive i stand til at ekspedere indgående samtaler mere effektivt og servicemindet
- Lære at profilere virksomheden positivt over for kunder og samarbejdspartnere
- Få inspiration til, hvordan du kan sikre en høj standard i telefonbetjeningen
- Lære at højne serviceoplevelsen, når du taler med kunderne, så de får lyst til at ringe igen
Virksomhedens udbytte
Efter kurset vil I få en medarbejder der vender tilbage med:
- Fornyet inspiration og motivation
- Ny viden og effektive værktøjer til at løse sine opgaver og udfordringer
- Et klarere billede af sine styrker og udviklingspunkter
- Inspiration til, hvordan han/hun kan løfte serviceniveauet i jeres virksomhed
- Redskaber til at stimulerer det indirekte salg og mersalg
- Øget motivation til at yde en god service, som giver kunder lyst til at ringe igen
Metode
Kurset er tilrettelagt med skarpt fokus på at sikre, at du går derfra, fuldt rustet til at implementere dine nye værktøjer og viden direkte i din hverdag. Derfor vil kursets teoretiske indhold altid blive holdt op imod instruktørens erfaringer, med god plads til praktiske cases og øvelser. Her vil du få rig mulighed for at tage afsæt i din hverdag og udfordringer, og samtidig kunne drage gavn af de øvrige deltagere og instruktørens øvrige perspektiver og erfaringer.
Form
Dette kursus afholdes udelukkende som firmatilpasset forløb og formen vil derfor være afhængig af jeres ambition, mål, medarbejderes nuværende kompetenceniveau, de udfordringer som I står overfor m.v.
Kontakt os i dag på tlf. 81 77 22 22 for at høre mere om jeres muligheder for et firmatilpasset kursusforløb.
Andre relevante kurser
Præsentationsteknik,
NLP 1 - Effektiv Kommunikation,
NLP 2 - Effektiv Kommunikation,
Business Storytelling,
Mødebooking,
Undervisningsteknik,
Skriv korrekt dansk,
Skriv godt dansk,
Dramatisk kommunikation,
Personlig Power 1,
Personlig Power 2,
Konflikthåndtering & problemløsning,
Projektstyring,
Projektledelse,
Personalesamtaler,
Successful Networking,
Forhandlingsteknik,
Assistentens/Sekretærens værktøjer,
Assistentens/Sekretærens udvikling,
Debitorstyring,
Stresshåndtering,
Sales for non-sales people,
Personlig effektivitet,
Personlig effektivitet - Certificering,
Salg pr. telefon - Outbound,
Salg pr. telefon - Inbound